Cafitesse Quantum - E40/ E42/ E43/ E45 (Problem med sensorn som indikerar att produkterna är slut)

  • Lena

    Problem med sensorn som indikerar att produkterna är slut

    Säkerställ att det finns vätska kvar i förpackningen/ förpackningarna. Är det vätska kvar, fortsätt till steget nedan. 

    Åtgärda dessa felkoder med ett enkelt steg. 

    IMG_0292.jpg

    Steg 1 Öppna kylskåpsdörren

    På maskinens högra sida finns en knapp. Tryck in den samtidigt som du drar dörren lätt mot dig.

    IMG_0294.jpg

    Steg 2 Frigör och ta bort ingredienserna

    Lyft upp och ta bort paketen.

    MicrosoftTeams-image (28).png

    Steg 3 Rengör hålet

    Rengör hålet (där pipen förs ner) med borste alternativt papper med ljummet vatten och lite diskmedel.

    IMG_0294.jpg

    Steg 4 Placera ingrediensen

    Sätt i förpackningen och tryck ner den. 

    Funkar det ändå inte? 

    Testa att byta ut förpackningen mot en ny, kanske är produkten skadad.

    Kvarstår problemet, kontakta det lokala JOBmeal kontoret så skicka vi en servicetekniker.

  • Fick du svar på din fråga?

      

    Vilken information saknar du?